O


Hej! 
Äntligen hörrni. Äntligen har motivationen och energin kommit tillbaka. Man hamnar ofta i svackor i träningen och jag är inget undantag.
I snart 1 månad har jag varit inne i en rejäl svacka där jag inte har känt alls för att ge gärnet på gymmet! Och det måste man låta sig ha också, något jag själv inte tacklar så bra men jag tar mig igenom det. och viktigast är nog ändå att jag tagit mig till gymmet och jag har kämpat på ändå. Det finns verkligen inga genvägar! 
Igår körde jag på med ett riktigt bra ben/rumppass och fick för mig att springa efter också då D ändå skulle komma till gymmet med. slutade med att jag sprang milen. ÄNTLIGEN är jag tillbaka. 

under semestern och nu efter har jag släppt mer på vad jag ätit men nu är det tillbaka till bättre val och god hälsa, snart ska jag säga hej till mina magrutor igen ! ✋🏻👊🏻
0 kommentarer